Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

[HOW-TO][Polo 6R][VAGCOM] Mogelijkheden overzicht

Discussie in 'VCDS' gestart door David97, 19 dec 2018.

1. Tonnie Van Eldik

Tonnie Van Eldik New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2019

24
    4
    3

Ik begrijp hieruit dat jij ook niet snapt waarom jij 0/1 hebt en ik <> en waarom er gesproken wordt over tellen.
    Lijkt erop dat dit nodig is voor het VCDS programma.

Dit manier waarop ik het uitvoer werkt in ieder geval wel bij de meeste coderingen.

Belangrijk vind ik of mijn gedachten juist zijn.
    Stap 1 ga naar module bijv 09
    Stap 2 selecteer Long coding
    Stap 3 ga met de pijl links of recht naar de juiste Byte bijv. 4 en vink aan bit 6 en activeer. Dit is zoals ik het gedaan heb met bepaalde instellingen en sommigen werken en sommigen niet. Graag een bevestiging of dit de juiste wijze is want ik begrijp helemaal niks van wat er bedoeld wordt met het tellen van bytes en links en rechts. Mijn methode mits deze goed is lijkt mij toch eenvoudig. Correct me if i am wrong.

Volkswagen Polo 6R 1.2

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Tonnie Van Eldik

Tonnie Van Eldik New Member

Lid geworden:
    17 mrt 2019

24
    4
    3
    Wat houd deze optie in?

Volkswagen Polo 6R 1.2

4. David97

David97 Active Member

Lid geworden:
    26 nov 2017

364
    118
    43
    Mocht je op je hendel voor de ruitenwisser rechts twee knopjes hebben, dan kun je switchen in je instrumentenpaneel tussen, huidig verbruik, gem. verbruik, beriek kwa tank, etc.

Dit kun je vrijschakelen met deze codering. Heeft geen zin als je die knoppen toch niet hebt

Volkswagen Polo 6R 1.2 TSI 105pk

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie