[HOW-TO][6R][ICE/Audio] Pioneer TS-WX77A inbouwen en aansluiten op een RNS-315

Ik heb de remote op mijn lichtschakelaar gedaan, was voor mij de makkelijkste optie aangezien je hier vrij makkelijk bij komt.

Betekent dit dat je dan via de achterant van de lichtschakelaar een draadje pakt en die dan als het ware split en de remote eraan koppelt? Multimeter heb ik wel, dus is alleen kwestie van waar je moet kijken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Betekent dit dat je dan via de achterant van de lichtschakelaar een draadje pakt en die dan als het ware split en de remote eraan koppelt? Multimeter heb ik wel, dus is alleen kwestie van waar je moet kijken.

Inderdaad aan de achterkant van de lichtschakelaar een draadje met geschakelde stroom pakken die gaat werken zodra je contact aan gaat.
Door middel van een kabelschoentje kan je de kabels aan elkaar koppelen.

Bij mij was dit de zwart met bruin/rode kabel die ik heb verbonden aan de remote (blauwe aan de achterkant van het kabelschoentje)
 

Bijlagen

  • IMG20211019115649.jpg
    IMG20211019115649.jpg
    866.1 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robbiepolo
Bedankt voor de heldere uitleg en handige hulp! Gisteravond is het dan eindelijk gelukt zonder te veel tegenslagen. :) Remote is nu van de lichtschakelaar afgetapt, plus kabel gaat aan de kant van handschoenen vakje naar de accu, speaker kabels afgetapt van een quadlockverlengkabel en doorgetrokken naar achteren via de dorpels in het interieur. Op mijn versterker zit een LPF functie dus een high low converter was niet nodig. Subwoofer uit m'n oude auto staat weer op z'n plek. :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Zikuno en RogerGT
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!