hoogglans 6R highline grille

Bij een Polo 6R in mn oude straat, helaas geen foto van..

De originele highline grille in hoogglans zwart in plaats van mat.. tegen alle candy rijders: ik zeg doen!! zat hier ook op een candy en zag er sexy uit!
 
Dave, weet jij toevallig te achterhalen of hij dit zelf heeft gespoten? Ik hoorde iets over een 2011 highline die het fabrieks af meekrijgt, ik ben aan het twijfelen zelf te spuiten, heb de ondergrill en mistlampkappen al gedaan.
 
polofreak zei:
Dave, weet jij toevallig te achterhalen of hij dit zelf heeft gespoten? Ik hoorde iets over een 2011 highline die het fabrieks af meekrijgt, ik ben aan het twijfelen zelf te spuiten, heb de ondergrill en mistlampkappen al gedaan.


net bij de dealer geweest en de hoogglans gril zat er nu standaard in ziet er goed uit


groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!