hoe mistlamp opendoen ? of achter je mistlamp raken ?

Hey allemaal ! iemand een idee hoe ik achter de mistlamp kan komen ?
mijn 3000k setje is gearriveerd Big Grin

(gele xenon)

ik zie dat je die kapjes vanvoor kan afhalen, maar dan ben je nog niet achter de mistlamp denk ik ? Stick Out Tongue
 
Nee klopt ik kan je uitleggen hoeStick Out Tongue kan je met webcam laten zien :geek: online service lolz via msn ofzo heb je een iphone kan ik je via facetime laten zien nog makkelijker!
 
bwa...

bijkomend vraagje, heeft er iemand ooit xenon in zijn mistlampen gedaan ? Stick Out Tongue niemand schrik dat er water aan die ballasten komt ? kan dat veel kwaad moest er water aankomen ? dan krijg je toch kortsluiting ? xD en dan vuurtje ? :(
 
@PRIdEVisions
Ik vraag me alleen af hoe het dan gaat met de bochtenverlichting wat tevens je mistlamp is. Die gaat geleidelijk aan en uit. Voor zover ik weet (kan het verkeerd hebben) kan dit met Xenon verlichting niet.
 
Nee, klopt, mijn xenon steekt al hoor ;)
maar ik heb de bochtverlichting uitgeschakeld via de VAG COM, maar ik moet ff weten hoe het zit met water, of het veel kwaad kan, niet dat me auto in vuur is een van dezer dagen :(

[resize=600:3uukrmgz]http://img828.imageshack.us/img828/5130/img20110713183852.jpg[/resize:3uukrmgz]
[resize=600:3uukrmgz]http://img228.imageshack.us/img228/9849/img20110714171754.jpg[/resize:3uukrmgz]

maar ik kon de kleur moeilijk vastleggen zoals je ziet.
 
neen geen pilot h7 xenon lampjes, het is de kelvin waarde die het hem doet ;)

deze zijn 6000 kelvin of wel 6000k xenon kit (met ballasten dus). XENON geen XENON LOOK lampjes, want die heb je namelijk ook.µ

en in mijn mistlampen heb ik ook een xenon kit, maar dan de 3000k versie :]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!