Hoe middenconsole demonteren? van polo 9n

VWpolo9n

Nieuw lid
Zou iemand mij duidelijk kunnen uitleggen hoe ik mijn middenconsole kan demonteren?
want mijn idee is om mijn middenconsole in carbon te wrappen.
Hebben jullie misschien ook ideeën om het interieur aan te kunnen pakken?

alvast bedankt!

Pimpowski's Polo Page

Let op de beker houder moet je er van achter uitdrukken met nogal wat kracht deze zit erg vast!
Ik had een schroefdraaier er achter gestoke in horizontale richting en dan naar je toe trekken!

En het schuren is natuurlijk voor als je het gaat spuiten (bij de link)!

Als je hem wilt wrappen kun je hem er beter uit halen ;) Is een stuk makkelijker. Om console eruit te halen:

- Radio en bakje eruit
- Bovenste bakje er voorzichtig uitwippen
- 2 schroefjes achter radio plaats losdraaien
- 2 schroefjes onder het bakje losdraaien
- kapje van de clima knoppen eraf trekken (voorzichtig)
- 1 schroefjes aan elke zijkant losdraaien

Klaar :)

Ja en anders kan je aan de zijkanten niet de bocht om en zit je zo half scheef in de auto met een föhn ;)

Geen ruzie zoeken jongens!

Ik heb hem er ook uit gehaald is makkelijker als je stickers plak maar mis met wrappe is het anders!

Ieder zo zijn ding en tis niet zoveel werk om hem eruit te halen!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!