Hoe heet dit onderdeel?

Kan iemand mij vertellen hoe dit onderdeel heet en of het mogelijk is om te demonteren?

2lnwwo8.jpg


b.v.d.

Gr.
Aero
 
ja die bedoelt hij denk ik, is gewoon een lipje deze is vast geklikt en daarna ook nog vast genageld met z'n nipnagel wat er in geschoten wordt dus denk niet dat je deze kunt loshalen, heb hem bij mijn auto er a half afgereden zit nu nog maar aan één kant volledig vast :grin:
 
De onderlip zorgt ervoor dat er wat minder water richting je motor gaat (de bodemplaat is niet volledig gesloten), ik zou hem vastklikken en op de plaatsen waar de kunststof klinknagels zitten een parker gebruiken of zo.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!