Hoe creeer ik ruimte in mijn polo?

Heb een vw polo van 2019 1.0 tgi 90pk , heb geen idee hoe ik mijn passagierszetel kan plat leggen, de achterbank is geen probleem passagierszetel heb ik een manuele draaiknop. maar die gaat niet naar voor? Enkel kan ik de zetel naar voor en achter verschuiven, de leuning achteruit draaien, niet naar voor, en in de hoogte verstellen.
Kan hem wel naar voor en achter zetten. Hoe creeer ik laadruimte in mijn Polo, manuele bediening passagierszetel en een middenconsole.
Wie weet raad . Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo  1.0 tgi 90 pk 
Welkom op het forum Carlos. De rugleuning van de bijrijdersstoel (in Belgie ook bekend als de passagierszetel) kan je naar voren verstellen met dezelfde draaiknop als waarmee je hem naar achteren stelt. Misschien kan je de leuning helpen door er naar voren, druk op te zetten. Bij sommige uitvoeringen is de bijrijdersstoel niet in hoogte te verstellen, de hendel daarvoor zit aan de zijkant van je zitting, tegen je deur aan. Wat is je vraag over de middenconsole?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!