Highline stoelen in BM

Beste lezers,

Ik heb gisteren Highline-stoelen (met stoelverwarming)laten overzetten in BM 6r.
Staat prachtig , maar is het goed gedaan?
Maak me een beetje ongerust. Wie kan hier iets over zeggen?

In de bestuurdersstoel zie ik dat een dikke draad (2-polig) is doorgeknipt. :shock:
Wat is dat voor draad? Met bv. een functie als optie wel in de highline, niet in de BM zit?

Uit de voerstreng komen 3 draadbundels en bij rechterstoel 4.
Stekkers bestuurdersstoel van links naar rechts in rij: plat wit (gaat niet naar vloerstreng) dan een plek zonder stekker,
dan geel, groen en wit met elk een bundel naar vloerstreng.
Rechterstoel zie ik wit, geel, groen blauw (met bundel naar vloerstreng, de laatste stekker rechts is weer plat wit en gaat ook niet naar vloerstreng.

Alle reacties zijn van harte welkom,

Anco
 
Het is een hele puzzle.
Autogordel-controle is links en recht aanwezig, de blauwe stekker alleen recht.
Misschien ligt voor de hand dat de witte stekkers, zowel links als rechts aanwezig, deze functie heeft.
Maar wat de blauwe dan is?

Misschiej is beter de vraag anders te stellen: doen alle functies die met de steolen te maken hebben het naar behoren?
Meeste zorgen maak ik me over het functioneren van nde stoel-airbags.
Het dashboardlampje airbags gaat mooi uit, maar controleert dat ook het functioneren van de stoellairbags?
 
Veel dank voor deze duidelijke informatie en plaatjes !
Het verklaart alle stekkers, ook dat er links eentje minder is voor zitplaatsbezetting.

Ik zou nu nog graag weten of de stoelairbags werken, hoe je dat kunt weten.
Zou het lichtje op het dashboard, dat mooi uitgaat bij wegrijden, volstaan?.

mvg., Anco
 
Beste lezers,
Ik denk dat de vraag beantwoord is.
Bij het inbouwen van de highlinestoelen is ook de stoelairbags overgezet.
De afgesneden kabel is zeer waarschijnlijk van de oude airbag die verwijderd is.
Inderdaad in dezelde 3 kleuren draad zwart bruin blauw naar ik meen..
De leverancier zij al dat airbags vooraleer zij uit Duitsland geimporteerd mogen worden, airbags worden verwijderd.
Dank voor alle antwoorden!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!