Het is tijd voor een nieuw project.

Velgen vind ik gaaf!
Wellicht een idee om voor een satijne zilveren finish te gaan? Dan blinken ze niet zoveel en ik vind zwarte velgen op een zwarte auto altijd een beetje zonde. Vallen de velgen niet echt lekker op.
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
In je onderschrift staat first edition, maar volgens mij klopt dat niet?

Verders wel mooie upgrades, hoewel ik persoonlijk het originele stuur mooier vind.
Ik had het ergens gelezen, probeer nog te achterhalen waar, maar verklaar je nader, waarom geen First edition?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
First edition heeft witte stiksels in het stuur, pook en handrem en op de plek van de stoelverwarmingknop rechts hoort een pinpas houder te zitten en de tellerbak heeft een ander lcd scherm
In dat geval is deze Polo zeker geen First Edition meer. Denk sowieso dat naar wens van de eerste eigenaar uitvoeringen aangepast kunnen worden. In de bijlage een folder uit 2014 van de First Edition.
 

Bijlagen

  • VW Polo First Edition folder.pdf
    1.8 MB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Kleine update van het interieur.

Voor:
Schermafbeelding 2021-07-29 om 21.18.02.png
NA:
Schermafbeelding 2021-07-29 om 21.29.22.png

Schermafbeelding 2021-07-29 om 21.34.38.png

Jaloers op je Adaptive Cruise Control!:hearteyes: Heb zelf alleen front assist. :rolleyes:

EDIT: De ESP knop kan je werkend maken zonder enige VCDS aanpassing. Kabeltje trekken op de BCM. Heeft @joosspekloos ook gedaan bij de mijne, nu zowel fysiek als via de navi in en uit te schakelen. Stroom had die getapt van de stoelverwarmingsknop meen ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!