Het art. nr. van het onbrekende deel van een polo R-line binnenscherm achterzijde

Wie kan mij helpen aan het art nummer van dit ontbrekende deel. Want ik heb Zaterdag r-line bumpers gemonteerd. En nu mis ik aan de achterzijde. Een stuk van de pvc binnen scherm onderaan. Zie bijlage. Misschien dat 1 van de club leden met een R-line een art nummer kan geven. Heel graag zelfs. Want de dealer kan mij niet verder helpen.
 

Bijlagen

  • IMGP5328.JPG
    IMGP5328.JPG
    600.7 KB · Weergaven: 73
foto's

Bij deze de foto's van de bumper hoe het er bij mij uit ziet.
het is allemaal moeilijk te zien hoe het nou precies. er zit ook nog ruimte tussen.
maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
mocht je nog meer of andere foto's wilt hoor ik het graag.
 

Bijlagen

  • 2013-10-22 10.42.02.jpg
    2013-10-22 10.42.02.jpg
    267.9 KB · Weergaven: 45
  • 2013-10-22 10.44.04.jpg
    2013-10-22 10.44.04.jpg
    451.4 KB · Weergaven: 44
Beste Krisrock, super bedankt voor je snelle reactie en foto's natuurlijk. Ik ga hier zeker verder meekomen. Als het geluk is laat ik het je meteen weten. En maak ook even een foto. Tanks a Lot. Groetjes
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!