Help Xenon

Goedemiddag,
Ik heb een polo 6r 1.6 tdi uit 2010 nou zitten hier bi xenon koplampen in (ik denk orginele wel later geplaatst natuurlijk) nou vond ik niet dat ze veel licht meer gaven en heb ik de cbb 7000k geplaatst. Nou vind ik dat ze nog niet veel licht geven. Kan het nog andere oorzaken hebben. Mvg corne
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 43
volkswagen  polo 6r  1.6 tdi 
Hoe hoger de aantal K (zoals 15000k) betekend niet dat je meer lichtopbrengst krijgt. Hoe hoger je aantal K gaat, hoe blauwer het wordt.

Voertuigen die fabrieks af met xenon worden geleverd zijn bijna altijd met 4300k xenon lampen. Dit omdat 4300k (wit/geel kleur) de meeste lichtopbrengst heeft en het licht hetzelfde kleur van zonlicht heeft. Alles boven 6000k is meestal ‘slecht’.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Hoe hoger de aantal K (zoals 15000k) betekend niet dat je meer lichtopbrengst krijgt. Hoe hoger je aantal K gaat, hoe blauwer het wordt.

Voertuigen die fabrieks af met xenon worden geleverd zijn bijna altijd met 4300k xenon lampen. Dit omdat 4300k (wit/geel kleur) de meeste lichtopbrengst heeft en het licht hetzelfde kleur van zonlicht heeft. Alles boven 6000k is meestal ‘slecht’.
Dat weet ik ik zetten het erbij zodat jullie weten om welke lampen het gaan op dit form las ik namelijk dat de cool blue boost 7000 k erg goede lampen waren. Maar nou vroeg ik me af of het aan meer dingen kan liggen?
 
volkswagen  polo 6r  1.6 tdi 
Ik heb zelf ook de CBB lampjes in mn koplampen van mn 6r. Dat is een vrij indrukwekkende lichtopbrengst.
De cbb zijn niet net zo fel als mn Philips extreme vision gen2 lampen. Maar dat ontloopt elkaar bar weinig. De CBB lampen zijn sowieso veel feller tov van de oem lampen. Ik vrees voor jou dat je projectoren langzaam aan zijn opgebrand. Oftewel, lens wordt troebel en de spiegel brand langzaam weg. Je kan in mijn topic kijken. Ik heb zelf de projectoren uitgewisseld, geen lastige klus. Vraagt alleen geduld.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ik heb zelf ook de CBB lampjes in mn koplampen van mn 6r. Dat is een vrij indrukwekkende lichtopbrengst.
De cbb zijn niet net zo fel als mn Philips extreme vision gen2 lampen. Maar dat ontloopt elkaar bar weinig. De CBB lampen zijn sowieso veel feller tov van de oem lampen. Ik vrees voor jou dat je projectoren langzaam aan zijn opgebrand. Oftewel, lens wordt troebel en de spiegel brand langzaam weg. Je kan in mijn topic kijken. Ik heb zelf de projectoren uitgewisseld, geen lastige klus. Vraagt alleen geduld.
Kun je mij misschien een link sturen ben nog niet zo handig op dit form
 
volkswagen  polo 6r  1.6 tdi 
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Check echt even retrofitlab, en mail ze. Ze hebben mij ook echt super goed geholpen.

Mooie oplossing voor jou misschien, op hun site staat dat zie iemand zoeken met oem xenon koplampen om te retrofitten als proef voor een heel scherp tarief. Biedt je aan zou ik zeggen!

Als je het zelf wilt doen.
Valeo bracket
Optimus nt projector.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!