Help voorbumper ondergril bluemotion vervangen voor highline

Ik heb al het een en ander gelezen maar het lukt mij helaas niet. Wie heeft een duidelijke Howto het liefst met foto's hoe ik de onderrooster/gril van de bluemotion kan wisselen met die van een highline met het chromenrandje. Ik krijg de oude er niet af.
 
Re: Help voorbumper ondergril bluemotion vervangen voor high

johanu zei:
heb ik ook al naar gevraagd,blijkt dat de hele bumper er voor weg moet!!!niets voor mij!!

gr bm rijder


je hoef niet de hele bumper te demonteren
2keer de mistlamp kapjes er af halen
2 keer torx schroef er uit draaien
en dan de gril er uit halen voorzichtig en veel geduld

groeten ger
 
Re: Help voorbumper ondergril bluemotion vervangen voor high

Okay dat is nogal een verschil.
Weet je welke torx en waar zitten de klemmen en schroeven. Dit omdat er op een BM mistlampen zitten en geen kapjes?

:?
 
Re: Help voorbumper ondergril bluemotion vervangen voor high

er zit geen torx in mijn vergissing
je moet de kapjes om de mistlampen er of halen (daar zit en klein gaatje in daar doe je een haakje in en trek de kap er voorzichtig af)
de gril zitten 2 klemmen L 2 klemmen R 4 klemmen onder en 6 klemmen boven dat is best een gepiel voor ze er uit te krijgen en veel geduld

groeten ger
 
Re: Help voorbumper ondergril bluemotion vervangen voor high

Ik heb een how-to met foto's van een duits forum.
Zit nu alleen in een vergadering, als ik thuis ben knal ik hem er wel op!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!