Head unit werkt niet na kortsluiting

Meten is weten, met een spanningzoeker.

Dat heb ik al geprobeerd, eerst met de multimeter, maar de gaatjes in de connector was te klein voor de probes, dus dat ging niet. Daarna met een spanningzoeker, maar aangezien de gaatjes zo klein waren raakte ik 2 draden, waardoor er weer kortsluiting kwam en WEER een zekering er uit klapte

Of een handleiding/aansluitschema

Daar in staat dat wanneer de radio niet met het contact uit gaat, je clipje A en B los moet koppelen (rode draad) maar dan krijgt 'ie helemaal geen stroom. Vandaar mijn vermoeden dat ik de rode en gele om moet draaien, ook aangezien wanneer ik 'm weer van de stroom heb gehad dat alle settings terug zijn gedraaid (memory gaat via de acc dus gele draad)
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Na veel gedonder en gevloek werkt alles zoals het hoort! Het was inderdaad kabels omdraaien, can bus er in en gaan met de banana. Bedankt allemaal!
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!