Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
xx/45/xx is niet 5mm hoger dan xx/40/xx. Die 40 staat voor het percentage van de breedte. Dus als je band bvb 215 breed is dan is de hoogte 40% van die 215, is je band dus 225 breed is de hoogte daar 45% van.gezocht naar banden met een lage rol weerstand en kwam uit op deze maat van good year en wat bedoel je met erg hoog scheelt dus 5 mm met die van jou, lijkt me geen vreselijk groot verschil ook op het oog niet. of bedoel je dat niet.
stom stom stom, wist het wel maar zat ver weg (ouderdom hè) zat met de breedte en mm in mijn hoofd ook bij de bouw van van mijn 356 porsche moest ik daar echt rekening mee houden .xx/45/xx is niet 5mm hoger dan xx/40/xx. Die 40 staat voor het percentage van de breedte. Dus als je band bvb 215 breed is dan is de hoogte 40% van die 215, is je band dus 225 breed is de hoogte daar 45% van.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.