Hans Polo 9N 16v

Merk: Volkswagen
Model: Polo 1.4 16V 100pk Athene
Bouwjaar 01-2005
Kleur: Blue
Interieur: Black
Brandstof: Benzine
Cilinderinhoud: 1390 cm3
Vermogen: 74KW / 100PK

Standaard Accesoires:
- Centrale Vergrendeling
- Electrische Ramen + Spiegels
- Airco
- Schijven rondom

Veranderd Exterieur:
- Alu Velgen 17"x 8J ET35 205/40-17 (Bavaria Technik)
- Aerotwin wissers voor
- Dagrij verlichting ( mee bezig)
- Angels 2010 version bright leds( mee bezig)
- Openlucht filter K&N
- Kenteken Led verlichting

Veranderd Interieur:
- Polo GTI Middenconsole (zilver)
Cup houder/Credtcard houder
- vanaf B Style geblindeerd

In Car Entertainment:
- Kenwood BT60 (USB/Blue Tooth)
- 2 weg voorin
- 2 weg 16,5 in hoedenplank
- 15 Inch SUB Eminent 750 watt RMS in hoedenplank !
- 1 x 300 watt RMS MONO voor de SUB (met sub regeling)
- 2 x 150 watt RMS voor 2 weg achterin

Nog te doen:
- Remklauwen rondom rood maken
- Vw logo achterklep Zwart
- Instaplijsten GTI
- embleemloze Gril
- Verlagen 50/40
- ODB Tunen van 100 naar 114 PK


Ik zal binnenkort even wat(nieuwe) Foto's plaatsen

(EDIT)
Ik had nog wat foto's liggen ..ik zal een paar nieuwe maken als de Angels / dagrijlicht erin zitten en hij weer lekker gewassen is:)





 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
Hi Johan

Ik heb hem nu ongeveer 1 jaar en het olie verbruik is echt niets Big Grin..mijn vorige polo 6N verbruikte veel meer.

Ik heb er ook een openlucht filtertje ingezet je merkt goed dat ie ff wat meer lucht krijgt.
 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
Zat er wel aan te denken ..maar ze zeggen dat in die angels geen Xenon kan ?
heb jij wel Xenon in je angels?

Ik weet niet hoe heet het daar binnen word of dat de boel weg smelt?
 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
Ik heb Xenon in mijn Angels ja ;)
En zover ik weet, wordt Xenon veel minder warm dan halogeen. Dus van wegsmelten is geen sprake. Wel wordt de kleur iets blauwer (heb 8000K maar t lijkt 10000K). En Angels icm met Xenon mag, want het zijn lenskoplampen en geen reflectorkoplampen (je krijgt één mooie straal met een duidelijke grens ipv strooilicht).

Check (wel met mn tel genomen dus kwaliteit is wat minder);
forum
 
Ok het kan dus wel....ik zat te denken aan 6000K omdat de leds/ringen in deze angels ook wit 6000K zijn. En wat raad je aan...setje Pilot of ?
 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
Pilot is een goed merk ja Big Grin
Heb de montage van Xenon laten doen, en bij mij hebben ze een setje Siemens 8000K in gezet waar ik erg tevreden over ben.

Angels Eyes met witte ringen en icm Xenon 6000K lijkt mij super strak staan! Ben benieuwd...

P.S. hoe kom je aan Angels met witte LEDs als ik vragen mag? Ik heb een setje van DEPO met gele leds die ik heb uitgeschakeld... Vond dat niet mooi staan na een tijd, plus dat er LEDjes gingen uitvallen.
 
Deze zijn ook Depo maar de 2010 versie met super witte leds en hoogte verstel motor al ingebouwd..dus eigenlijk kant en klaar.

Een vriend van me heeft ze in zijn Golf GTI maar ook zonder Xenon. Vandaar dat ik twijfelde om anders die met normale gele angels te nemen omdat ik dacht dat Xenon niet kon.

ik zal vanavond ff een foto uploaden van de lampen..gaat helaas niet hier op het werk :-(

Edit (FOTO)
 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
Ziet er wel stoer uit die foto...
We gaan het zien..hopelijk krijg ik ze vandaag binnen ..heb ik tenminste nog een klus de komende dagen :)..mijn dagrij verlichting van Dectane heb ik gisteren ontvangen.

Dan moet die Xenon maar wat later..die moet eerst nog besteld worden.
 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
Ik zou voor je ze monteert vast alle lampen erin doen en de deksels ook op de achterkant. Dit voorkomt een hoop pruts werk omdat je die grote doppen voor de je koplamp zelf ( lens ) er moeilijk opkrijgt wanneer de lamp al gemonteerd is. Verder zou ik ook even wachten tot het beter weer is dit voorkomt bij het monteren dat er vocht in de koplampen gaat zitten.
 
Ziet er wel strak uit op die foto. Die 'lelijke' rand boven de knipperlicht is niet verlicht, dat vond ik ook geen gezicht eigenlijk. Heb puur de AE gekocht voor mijn Xenon, want ik had eerst een mooi setje originele koplampen van Maik ;), maar dat werd afgekeurd omdat de Xenon te veel strooilicht veroorzaakte.

Heb nu de AE verlichting uitgeschakeld. De LEDjes dagrijverlichting functioneert nu als stadslicht en gaan uit als ik het dimlicht inschakel, maar het liefst zie ik het in de toekomst anders; fel verlicht op stadslichtstand en gedimd op dimlichtstand.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!