Hands free bellen

Beste forumleden
Ik heb mijn polo nu een tijdje in mijn bezit maar ik begin me er steeds meer aan te ergeren dat ik niet hands free kan bellen. Ik bel steeds vaker achter het stuur wat uiteraard niet de bedoeling is.
Ik heb in de polo een origineel navigatie systeem zitten een RNS 510 (denk ik)
Hij is wel later ingebouwd daar staan we toetsen op voor phone hij doet dan niks wanneer ik er op druk.
Nu is mij verteld dat ik geen voorbereiding heb voor het hands free bellen.
Iemand enig idee wat ik precies moet doen en aanschaffen om hands free te kunnen bellen het liefst vermijd ik een parrot omdat ik dat niet mooi vind.

Greetz Rayan
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Hoi rayan,
Kijk eens op motrade.nl voor een grom kastje. Deze kan je achter je radio hangen en je telefoon met bluetooth verbinden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Op een rns 510 kan je een origineele bleutooth module hangen.
Je heb nodig.
1x bleutooth module
1x kabelboom
1x mic

Als je even zoekt op het forum
Daar had ik al een topic geplaatst met alles waar je wat kan kopen.
Op eBay de module kopen €100
In de winkel een kabelboom met mic kopen €49
En dan met vagcom vcds alles in stellen
Kijk dit even.
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/bluetooth-update-rns510.8747/#post-140930
 
  • Leuk
Waarderingen: Rayan Mungar
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!