H7 100W, kan dat?

Hoi

Ik heb per ongeluk H7 100W lampen besteld voor mijn bochtenverlichting (xenon met LED)
Weet iemand of de boordcomputer stuk kan gaan of krijg ik een foutmelding als ik 100W lampen plaats?

Bedankt!
 
Heb deze toevallig eergisteren gemonteerd. Zal laten weten hoe snel mijn accu leeg is ;). Heb wel getest of tegenliggers last hebben van de lichtontwikkeling, dit was niet het geval. Spreidlicht door de stand van de lampen, test met 55w tegen 100w laat niet erg veel verschil zien naar de zijkanten.
 
kan best lang duren aangezien het bochtenverlichting betreft en dus lang niet altijd aanstaat, misschien krijgt het elke keer genoeg tijd om ver genoeg af te koelen

Misschien wordt t wel een goeie manier om dalijk de sneeuw van je lampen te smelten Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!