GTI - vandaag geleverd !

Na een zeer langdurig traject, zie andere topic, is vandaag mijn nieuwe GTI geleverd.
En aangezien ik nog niet in een GTI had gereden was ik heel benieuwd ! En ..................
wat een feest !!

Kleur is super , zeker met het zwarte dak. Interieur is mooi en goed afgewerkt, en de zwarte dakhemel had ik ook op mijn vorige auto's moeten bestellen, prachtig. Over het rijden kan ik niet veel zeggen, kleine 50 km gereden waarvan 30 in de stad. Maar als je even gas geeft gaat ie los. Wat me wel direct opviel ( en in alle eerlijkheid stoorde) is de bromtoon van de soundaktuator. Die gaat er dus uit ;) De navigatie (RNS310) valt me niet tegen, zeker toen ik direct de muziek van de Iphone kon streamen. Bediening is eenvoudig en logisch.

Ik heb Detroit velgen geleverd gekregen en die zijn mij net te flashy. Denk er toch aan ze om te wisselen naar Denvers.


afbeelding1i-1.jpg

By joep22 at 2012-01-11
 
Gefeliciteerd! ;)
ziet er nog best goed uit in 't reflex silver! Big Grin
had ik niet verwacht moet ik eerlijk zeggen :lol:

Maar polo1fbodegraven heeft nog denvers in de marktplaats sectie staan dus misschien dat je met hem even contact op kunt nemen voor die velgen? ;)

iig veel plezier ermee! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Dik man! en die Detroits staan buitengewoon! maar over smaak valt niet te twisten :)

Ik vind de soundaktuator ook wel storend, in de stad gaat het wel maar op de snelweg met 120 in D7 is het echt een irritante brom!
 
Gefeliciteerd met je GTI. Hier in de buurt staat vaak een grijze 3-drs overdag. Het is dan een echte sleeper, want het valt niemand op dat het een GTI is.

Zelf vind ik zowel de Denvers als de Detroits niet echt mooi. Heb zelf wel de upgrade naar Detroit genomen, omdat ik de Denvers net op replica's vind lijken.De Detroits ogen dan wel een stuk sjieker. En het zwarte velgbed is ook praktischer.
 
Ook ik had de Denvers oorspronkelijk besteld. Maar aangezien mijn bestelde auto reed niet (!) dus deze kwam uit de voorraad bij Pon. Ik wacht nog een paar dagen en hak dit weekend de knoop door ... laat ik ze erop zitten of wissel ik ze in ....
 
Menaz zei:
Gefeliciteerd met je GTI. Hier in de buurt staat vaak een grijze 3-drs overdag. Het is dan een echte sleeper, want het valt niemand op dat het een GTI is.

Zelf vind ik zowel de Denvers als de Detroits niet echt mooi. Heb zelf wel de upgrade naar Detroit genomen, omdat ik de Denvers net op replica's vind lijken.De Detroits ogen dan wel een stuk sjieker. En het zwarte velgbed is ook praktischer.

De GTI's vallen toch al niet erg op vind ik tussen de andere POLO's.
Juist het leuke ervan en mensen zijn dan ineens verrast als je het gaspedaal ff intrapt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!