GTI onder grill

Tijmi

Exclusive lid
979
0
0
Hoi Allemaal,

Ik heb 2 vragen.
- Weet iemand waar ik de GTI ondergrill(6R) kan bestellen. Kom hem op internet nergens tegen.
- En hoe maak ik de ondergrill van een BM los.

Alvast thx voor jullie reacties en hulp..

Laterss,

Tijmi
 
Idd, gti grill past alleen op een gti bumper of een r-line bumper.

Je kan wel een highline grill monteren op wen BM. Hoe? Aan beide kanten van de grill goed vasthouden met je vingers, beetje heen een weer bewegen en de grill naar je toe trekken. Je moet wel wat gepast geweld gebruiken ;)
 
Om de voorbuper compleet te krijgen moet je ook de mistlampen en kappen erbij bestellen. Die zijn ook anders!

De kappen zijn inderdaad anders, maar weet je heel zeker dat de mistlampen ook echt anders zijn? Vandaag heb ik namelijk een DRL-gloeilamp vervangen, en het viel me op dat de vorm van de mistlamp/DRL-unit achter de GTI-kap qua vorm lijkt op de vorm van de kap van een niet-GTI.
Anders gezegd: de uitsparing in de kap van een GTI heeft een lijn naar beneden, terwijl de unit erachter een lijn naar boven heeft.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
U vraagt, wij maken Big Grin

Hier de rechterunit met verwijderde kap:

2012-10-17 Mistlamp.jpg

Je kunt goed zien dat de unit aan de buitenkant (links op de foto) omhoog loopt, terwijl de opening in de kap aan die kant juist omlaag loopt. Het verschil is ook goed te zien aan het schone en vieze deel van de unit: het schone deel is de opening in de kap, het vieze deel valt achter kap en blijft met autowassen dus vies.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!