gti miniatuur

Hé, da's leuk!! Big Grin
Grappig trouwens, dat schuifdak: dat is toch in zo'n uitvoering helemaal niet leverbaar op de 6R? Als het nu een 3-deurs was geweest, was ik wel in de verleiding gekomen ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik was hem ook al tegengekomen. Zitten wel wat fouten op. Inderdaad het schuifdak (al kan dat natuurlijk "aftermarket" zijn). Storender zijn de knipperlichten op de spatborden die daar niet horen, de logo's op de achterklep (waar bij de GTI helemaal geen Polo staat), de plek van de accu, de bekleding van de stoelen en de radio op de middenconsole. Voor dat geld zou dat niet mogen, die fouten. De wielen lijken ook te klein.

Of ze moeten in China een aangepaste Polo hebben rijden...
 
Tis geen GTI....maar ik heb wel een "gewone" 6R 1:18 kunnen scoren....en wel bij http://schuiten miniaturen Kost wel wat en het is een Chinese Polo (tekens van Polo staan in het Chinees op de wagen) stuur zit echter wel aan de Europese kant. En heel goed gedetailleerd; motorkap, alle deuren (4 stuks) én achterklep kan open.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!