GTI interieur lendesteunen?

DeeOow

Voormalig teamlid
4,534
1,201
208
Vraagje aan de ervaren 9n3 gti rijders,
hebben de stoelen goede lendesteunen?
vergeleken met een normaal 9n3 interieur waarbij je gewoon uit de stoel lazert bij lange snelle doordraaiers.
ik noem, snelweg op/ af.

vind de standaard 9n3 stoelen niet al te best dus.

jullie ervaringen?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Een GTI stoel geeft idd veel meer steun aan de zijkanten, ze hebben echt grote wangen zeg maar. Maar om je kosten van een GTI interieur te besparen kan je ook opzoek gaan naar een sportline interieur zoals Johan en ik hebben. Deze hebben ook al dikkere wangen

22042009358d.jpg
 
ah, ok dus tog.
en is er al iemand die een golf5 interieur heeft pas gemaakt?
dat is tenminste veel te vinden op t net en leer!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
er wordt gezegd dat alle huidige stoelen van de V en VI in de polo passen. De enige aanspassingen die nodig zijn:

- lengte sledes inkorten
- andere boutjes/moertjes
- middentunnel aanpassen (stoelen kunnen breder zijn en dus de middentunnel raken)
- eventueel zij-airbags uitschakelen

dit alles heb ergens op polo9n.info gelezen
 
http://forum.polo9n.info/viewtopic.php?f=115&t=35012

Dit is t enigste wat ik kan vinden op polo 9n,
helaas niks met foto's hoe krap het uiteindelijk word.
lijkt mij in iedergeval een haalbaar project,
alleen of de airbags van de stoelen ook over te zetten zijn?
in mijn stuur zit ook een g5 airbag,
die geeft geen enkel probleem.
dus als de airbags in de stoelen even groot zijn, zouden die ook moeten passen........
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!