GTI embleem van gril verwijderen

Fz-errie

Bekend lid
334
264
71
Beste forumleden,

Op de gril van mijn Polo GTI 6C zit een verchroomde GTI embleem. Deze wil ik graag vervangen door een zwart exemplaar, omdat ik houd van symmetrie. Weet iemand of het moeilijk is om dit te doen? Moet bijvoorbeeld de hele gril eraf, of is er een handiger methode? Weet iemand misschien ook een adresje voor een zwart exemplaar? Rode en chromen exemplaren zijn wel te vinden , maar zwarte heb ik nog niet gevonden.

Tips zeer welkom!
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Heren, bedankt voor de handige tips! Ik ga de plasti dip optie proberen. Mocht dat niet goed gaan, dan kan ik altijd nog de grill loshalen en een zwart embleem monteren. Op de YouTube filmpjes lijkt het inderdaad niet zo moeilijk om te doen, maar bij mij moet dat altijd nog maar blijken:).

Nogmaals bedankt en ik zal het resultaat hier nog posten ( als het goed is gegaan tenminste);)
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!