Gti diffuser op R-Line

Hee iedereen,

Ik heb een vraagje.

Zelf rijdt ik in een Polo 6R R-line. Nu heb ik de plastic delen aan de voorkant al hoogglans zwart en dit wil ik graag ook met mijn diffuser doen.

In mijn huidige diffuser zit een enorm scheef gat voor de trekhaak gemaakt door de vorige eigenaar. Dus er zou sowieso een nieuwe diffuser moeten komen.

Nu kwam ik de volgende tegen:

Dit is een diffuser in hoogglans zwart voor de GTI, maar past deze ook op mijn R-Line?
Ik weet dat ik dan een grotere uitlaatsparing heb maar ik wil toch een andere einddemper eronder dus dan kan ik gericht zoeken naar een GTI einddemper.

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Durf het niet zeker te zeggen maar volgens mij past deze alleen op een 6R GTI bumper. Op mijn profiel foto de linker polo(wit) zit deze diffuser gemonteerd.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
Thnx voor de reacties.
Had ook geïnformeerd bij een aantal verkopers van de diffuser. De één geeft aan dat het wel past en de ander van niet. Dus dat geeft ook weinig duidelijkheid :)
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!