GTB550 :: 2011 Volkswagen Polo 6R BM 3D

Thanks :) Al even "stil" lid, maar dacht met mijn nieuwe wielen kan ik wel een plaatje posten ;)

Mijn plannen in volgorde:
- Audio aanpakken (nu pioneer radio met bluetooth carkit & standaard speakers)
- Misschien ventura "chip" tuning
- Misschien andere gril
 
Thanks all! Ben ook echt erg blij met mijn wielen! De auto lijkt direct heel anders. Hoop van het weekend de auto nog ergens te wassen en dan wat mooiere plaatjes te schieten.

@Gewoonjan, achter zou wel mooi zijn. Maar aangezien de BM al een stukje lager ligt dan standaard denk ik dat ik hem zo hou.
 
Haha jah dat ken ik!
Die van mij vind ik soms net lijken alsof die in zn broek geplast heeft en met 'zn benen wijd' staat zoals kinderen dat zo mooi kunnen :lol:
Maargoed ik overweeg ook een verlagings set, maar dat is voor mij lange baan werk aangezien mn parkeerplaats dan buiten bereik komt van mn auto :roll:

Maar succes met de andere dingen! Ben benieuwd wat t gaat worden :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ben nog wel wezen toeren, maar Haaksbergen zat er dacht ik niet bij Big Grin (Controleert routenet en ziet dat Haaksbergen wel heel erg buiten mijn toer ritje ligt).

Btw, ff checken waarom ik geen mailtje krijg als iemand wat post..
 
Ghehe ik zie nu pas 't eerstej MEGA verschil wat mij toen niet opgevallen was Stick Out Tongue
jij hebt een 3-drs en die auto was een 5-drs, dus stom van mij :lol:

btw hier alsnog de auto die ik had gespot, wel leuk voor de beeldvorming Stick Out Tongue
Foto-S8BOEUBX-D.jpg
 
VW  6R  1.2TDI 
@Junnai, thanks! Benieuwd wat er bij jou onder gaat komen.. :)

Net ook even een foto toegevoegd van Eonon D5109. Helaas nog niet functioneel (alleen de toets verlichting gaat aan als de lampen aangezet worden). Radio/nav moet nog aangezet worden in de auto naar alle waarschijnlijkheid.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!