Groupon Autodeals

Blijft me steeds verbazen dat mensen zulke dingen doen, ga liever zelf naar de dealer om te onderhandelen.
Der staat ook een Clio station via groupon, kan alleen via een dealer in Hoogeveen.
Je kan ook een Honda met korting krijgen zie ik Stick Out Tongue

misschien kun je ook een opmerking maken bij Nefkens ik wil die auto wel kopen, maar dan ook met 15.000 euro korting (verwijzing naar de actie van groupon)...

Het is maar net welke verkoper je er treft...maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn. als je met zo'n bonnetje aankomt van groupon dan komen ze er niet meer onderuit

Honda/Clio acties zien er ook erg scherp uit! normaliter krijg je die 5000 euro korting niet eens als je een nieuwe auto aanschaft!! dus voor een boodschappenwagen is dat zeker NICE!
 
Kijk eens naar deze prijs van dezelfde dealer:
Peugeot RCZ - ASPHALT 1.6 THP 200PK; Navigatie - 2012 - Benzine - AutoWereld.nl
€ 37.770,-
Dus via Groupon bespaar je maar € 5.000,- in plaats van de geadverteerde € 15.000,-

[edit]
Of deze:
Peugeot RCZ - 1.6 THP 200pk ASPHALT! - 2012 - Benzine - AutoWereld.nl
€ 36.507,-
Het gaat om een nieuwe auto uit voorraad met € 10.000,00 korting.

[edit2]
Ze raken ze echt aan de straatstenen niet kwijt. Hier staan er al 7 Asphalts:
http://www.autowereld.nl/peugeot/rc...l=rcz&bjvan=2012&bjtot=2012&brstf=1&srtr=pr-a
Leuk om te zien dat ze tweedehands duurder zijn dan nieuw bij de dealer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zal wel een reden hebben dat het zo slecht verkoopt...tering we worden weer hard opgelicht
5000 euro ipv de geadverteerde 15.000 hahaha
volgens mij heeft het ook nooit 47.000 euro gekost...als je zo bij autowereld kijkt Nieuwe Asphalts die voor 37.000 de deur uit gaan (10km gereden noem ik gewoon hagel nieuw)

maar goed het is idd ook een dure 2e auto >_< met de Polo BM kan ik nu onbeschaamd overal naartoe rijden...dat kan ik met die asphalt zometeen niet meer zeggen Stick Out Tongue
 
hoezo gaan voorraad auto's zo cheap de deur uit? omdat ze lange tijd bij de (landelijke) parkeerplaats hebben gestaan?

kneem van aan hoe langer die daar staat...het ook consequenties heeft voor de prijs
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!