Grote SDCard

Wie kan mij de volgende vragen beantwoorden,
- Zit er een grens aan grote (gigabyte) van SDCard die gebruikt kan worden in de auto?
- Is middels VCDS mogelijk om zelf een SDCard voor te bereiden om de te grote navigatie sofware op te plaatsen? En zo ja hoe ;)

Alvast bedankt voor de antwoorden. :)
 
Volkswagen  Polo Highline  1.0 TSI 115pk 
je kan gewoon in navi maps in de SDS map even paar talen wissen en dan erop zetten
dan past het op je ori sd kaartje
je kan niet zomaar andere sd gebruiken zonder ea aan te passen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Hé john

Ik zelf gebruik al jaren TomTom go als navigatie op mijn mobielie, inmiddels ik dacht 12€ voor een jaar abo, reden hiervan is altijd geüpdate kaarten, flitsers en actuele file en flits info (vaak op de meter nauwkeurig) Avonds in de bank wat nieuwe routes in de mobiel, ochtends plug and play in carplay deze ondersteund de tomtom go als app en ziet er gelikt uit op het scherm.
Voor mij heeft de meegeleverde Navi software geen meerwaarde, mss bij verkoop van de auto.?

PS eerste 70 km gratis te proberen
 
je kan ook gewoon Toolbox installeren en dan de restrictie (in green menu) voor de SD kaart grote opheffen.
gebruik zelf 2 SD kaartjes van 32gb momenteel.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!