Groot onderhoud, wie weet een goede garage?

Zijn er geen lokale garages waar je wél positieve ervaringen aan over hebt gehouden? Breng je 'm daar naartoe, steun je de lokale ondernemer ook een beetje :)
Om eerlijk te zijn, niet echt. Beurtjes en remschijven doe ik zelf en echt grote reperaties zijn tot op heden nog niet gebeurd (bij de polo). Vandaar dit topic. Ik zoek een nieuwe vaste garage voor dit soort dingen.
 
Polo  6c  Verkocht 
Zojuist bericht van auto hoogenboom (de dealer) terug gehad;

Kostenindicatie €6000,-

Dat is meer dan de dagwaarde van m'n auto volgensmij, man man man. Die zijn echt niet goed hoor
Die zijn echt niet goed wijs, al met al is de monteur de gehele dag bezig ongeveer 8 uurtjes, snel 6000 verdiend.

Ik zou gewoon opzoek gaan naar een BOVAG garage, heb je zekerheid en waarborg en ook vele male goedkoper.
 
Volkswagen  Polo  - 
Wellicht een stukje rijden maar VAGTechniek in Neunen is zeker aan te raden.
Zelf zou ik een prijsopgave vragen en zien of het 'rendabel' is er naar toe te rijden.
€6000,- is wel veel hoor, maarja... De Stealert...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!