Grille 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.

David97

Bekend lid
974
524
133
Heeft er iemand toevallig een OEM grille liggen voor een Polo 6R? Vannacht een eend tegen de neus gehad waardoor de grille een puzzel is geworden. :(

Een hoogglans variant zou geweldig zijn. Met een matte met chromen streep zou ik ook al heel blij mee zijn. Logo is gelukkig gespaard gebleven, dus die kan overgezet worden.

Bedankt alvast!

Edit: Ondertussen een nieuwe hoogglans zwarte besteld bij de dealer. :) Die komt morgen binnen. Dus nog een dagje rijden zonder grille…
Ff zwaaien als je me ziet :cool:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Heeft er iemand toevallig een OEM grille liggen voor een Polo 6R? Vannacht een eend tegen de neus gehad waardoor de grille een puzzel is geworden. :(

Een hoogglans variant zou geweldig zijn. Met een matte met chromen streep zou ik ook al heel blij mee zijn. Logo is gelukkig gespaard gebleven, dus die kan overgezet worden.

Bedankt alvast!

Edit: Ondertussen een nieuwe hoogglans zwarte besteld bij de dealer. :) Die komt morgen binnen. Dus nog een dagje rijden zonder grille…
Ff zwaaien als je me ziet :cool:

Hoe is het met de eend ?
 
  • Leuk
Waarderingen: David97 en Riio-roma
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!