GPS/GPRS/GSM Tracker

Ik ben niet technisch, heb twee linker handen en die staan ook nog eens scheef.
Betekend bovenstaande dat je op afstand een GPS Tracker kunt omzeilen ?


Nee met dit kan je de GPS tracker van constante stroom voorzien (5V, 3A) zodat je niet steeds de batterij moet opladen. 1 kant koppel je aan de batterij en de andere kant sluit je de GPS tracker aan zoals je die aan een lader hangt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90PK 
Bioscoop. :):). Heb nog nooit zo rustig een film kunnen zien....
Strafbaar als hell,. Maar goed leuke test.

Idem met een T1 VW bus van een maatje. Tracker in de bus dus is veilig... Hahaha stond gek te kijken toen hij in de garage zijn busje niet zag. En ook geen locatie meer kreeg.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Inderdaad zijn de hedendaagse electronische technische snufjes geen enkele garantie dat je duurbetaalde stalen ros morgen ochtend nog netjes voor de deur staat.
Affabrieks klasse 3 alarm klinkt leuk maar stelt helemaal niets voor. Deze auto's worden binnen enkele seconden/minuten zonder enige braakschade meegenomen doordat de dieven tegenwoordig erg handig zijn met elektronica.
Volgsystemen hebben ook niet veel nut. Zelfde verhaal.
Alle elektronische beveiliging is te kraken of te omzeilen.
Naar mijn idee is het slimmer om je auto zichtbaar mechanisch te beveiligen (stuurslot, bearlock enz) en daarbij misschien nog wat onderhuidse truukjes uit te halen. Dan laten dieven je auto eerder links staan en lopen ze door naar de volgende auto waarvan de eigenaar nog wel blindelings op z'n dure alarmpje vertrouwt.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Ze hebben mijn polo vorige maand gestolen 1.2 tsi dsg, en ik heb na veel zoeken weer een nieuwe gevonden. Mijn verzekering adviseerde mij om bearlock en een stuurslot/disk erop te zetten. Dus dat gaan we maar doen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Horror man als je auto gestolen wordt...... Goed verzekerd hoop ik..... ? Wat houdt de disk in ?

Ja je staat vreemd te kijken. Ik had hem nog geen 2 maanden. Was gelukkig allrisk verzekerd.
Dat is een stuurslot over je hele stuur.
Super onhandig, maar het is een kwestie van wennen denk ik..
 

Bijlagen

  • IMG_2041.JPG
    IMG_2041.JPG
    10.6 KB · Weergaven: 14
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Ok, duidelijk maar een Bearlock EN een stuurslot lijkt mij dubbel op...

Ja klopt.. bearlock op je schakelbak en een stuurslot om je stuur.. denk dat ze hem dan wel laten staan. Mijn nieuwe polo is vol met opties. Led xenon, dsg, leder, kantelschuifdak. Ik ga het risico niet meer nemen in iedergeval.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
GPS Tracker heeft ook geen zin, GPS Jammers (signaalverstoorders), zorgt ervoor dat men niet in staat is om de locatie van je voertuig te achterhalen.. voor het opsporen en detecteren van zenders gebruiken ze bug Hunter frequentie counter, en weg is je zender (offline)
een beroeps autodief heeft alles in huis, en ook dit > https://link.marktplaats.nl/m1152231281


Bouw simpel een kill switch in je auto, 3 tientjes aan materiaal en een paar uur werk google maar ..
of via kill switch car - YouTube

hqdefault (1).jpg


Voor alles is een oplossing, Goed hoeft niet altijd duur te zijn! Goed en niet duur ....
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
gewoon rapporteren als je zoiets ziet via MP

Rapporteer deze advertentie
Dagelijks behandelen wij duizenden gemelde advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn gemeld. Lees hier de regels en voorwaarden die gelden voor het plaatsen van een advertentie.

Wat klopt er niet?
Geplaatst in de verkeerde rubriek
Website vermelding
Dubbel geplaatst
In strijd met de regels
Verdachte adverteerder
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!