Golf 5 GTI '06

Hierbij stel ik mezelf voor

Ik ben Ted en werk als berger om auto's met pech of schade af te slepen..

Rij al ruim een jaar in een volkswagen golf 5 gti uit 2006...
De auto is uitgerust met zo goed als alle opties die leverbaar zijn geweest toen der tijd...
Zelfs een Af-fabrieks standkachel/ ventilatie...

omdat een plaatje meer zegt als een praatje...

dsc00434eg-1.jpg

dsc00433od-1.jpg

dsc00431bk-1.jpg

dsc00430fm-1.jpg

dsc00429nx-1.jpg

dsc00425ya-1.jpg

dsc00427ay-1.jpg


de foto's afgelopen zomer genomen in spanje op vakantie...
omdat ik bang was dat tie gestolen zou worden heb ik m maar meegenomen
icon_mrgreen.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer fraaie Golf V GTI!! Big Grin
Was bij de GTI de achterbumper standaard wel volledig in kleur, of was daar het onderste ook standaard - lelijk - zwart? Ziet er erg mooi uit zo, die volledig rode bumper ;)
En zo te zien zit er ook Xenon op, of niet? Handgeschakeld of met DSG?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Thanks allemaal mannen,Het was een genot om naar spanje te rijden inderdaar, gemiddeld 140 gereden en toch nog 1 op 11 gereden!!!@ Johan, ik heb nu toch een garage?@ maik , auto is zo gekocht met die wielen eronder... ik vindt de uitvoering zoals ik m heb mooier als een standaard gti@deMercer, standaard was de auto ook met een zwarte achteronderbumper, evenals de zijskirts en voorste onderlip van de voorbumper... de vorige eigenaresse had een goeie smaak..de auto is inderdaad voorzien van xenon, sterker nog. het is bi-xenon... en een automaat met DSG en van die leuke flippers aan het stuur....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!