Golf 1 cabrio

Naast dat ik een polo krijg heb ik ook nog een andere Volkswagen. :lol::lol:
Het is een golf 1 cabrio uit 1985.
Hij is net helemaal opgeknapt. Moet nog een paar kleine dingen aan gebeuren maar dat gaat deze winter gebeuren. Heb er maar eerst van genoten met de mooie dagen.
Hij is helemaal opnieuw gespoten. En is het interieur opnieuw bekleed.
Ook is een een G60 motor van een corrado in gekomen. Er zijn schijfremmen van een corrado opgekomen ipv trommelremmen en ook is de hoofdremcilinder en remverdelers aangepast.
Tevens is het schakelmechanisme van de corrado overgezet. Er een Simons groep a uitlaat op van spruitstuk tot einddemper. Er is xenon ingebouwd en een versterker met subwoofer. Die moet alleen nog netjes ingebouwd worden in de kofferbak. en er is een digitale km teller van een golf ingebouwd.

Hier wat plaatjes want die zeggen meer dan al mij woorden:lol::lol:

z6zc.png


m2w5.png


w5sp.png


75448105.jpg




85330849.jpg


59888531.jpg


80136133.jpg


91823095.jpg
 
Ziet er heel erg strak uit zeg! Wat is het vermogen van de auto? Heb het idee dat ie best wel wil.

Persoonlijk zou ik er trouwens alleen wel een ander stuur erin hebben gedaan, maargoed dat is een kwestie van smaak.

Hij gaat inderdaad als de brandweer. Hij had 90 pk en nu zit hij ongeveer op 190 pk. Heb hem niet op een testbank gehad. Misschien dat er ooit nog wel een andere stuur in komt.
Wat zou jij dan voor stuur erin doen?
 
Hij gaat inderdaad als de brandweer. Hij had 90 pk en nu zit hij ongeveer op 190 pk. Heb hem niet op een testbank gehad. Misschien dat er ooit nog wel een andere stuur in komt.
Wat zou jij dan voor stuur erin doen?

Precies zoals starsky zegt: Origineel of Spucknapf. Vind origineel wel stoerder. Is meer OEM+.

Vind het altijd gaaf als een auto nagenoeg origineel is (qua uiterlijk, dus geen plastic bumpers en weet ik veel wat nog meer) en ze willen eventueel een sprintje doen, dat je ze er dan gewoon dik uit rijd haha.
 
Precies zoals starsky zegt: Origineel of Spucknapf. Vind origineel wel stoerder. Is meer OEM+.

Vind het altijd gaaf als een auto nagenoeg origineel is (qua uiterlijk, dus geen plastic bumpers en weet ik veel wat nog meer) en ze willen eventueel een sprintje doen, dat je ze er dan gewoon dik uit rijd haha.

De auto is al helemaal niet origineel meer. Het was origineel een amerikaan. Maar toen ik hem kocht waren er een aantal al aan veranderd.

Hierbij de foto's hoe ik hem kocht. Hier kunnen jullie zien dat er veel aan veranderd is.

2n0l.png


u2h7.png


2eba.png


z5ua.png
 
De auto is al helemaal niet origineel meer. Het was origineel een amerikaan. Maar toen ik hem kocht waren er een aantal al aan veranderd.
Ik bedoelde ook niet dat hij verder origineel is. Meer dat je er niet teveel fratsen op en aan hebt zitten. Dat vind ik juist een pluspunt. Je hebt er inderdaad al een hoop aan veranderd zie ik. Echt heel erg mooi gedaan! Je hebt zelfs de zijpanelen van je deuren opnieuw laten bekleden zie ik. Echt goed gelet op de details! (nieuwe versnellingspook, cleane bumper etc).

Nog meer plannen voor de toekomst?
 
Ik bedoelde ook niet dat hij verder origineel is. Meer dat je er niet teveel fratsen op en aan hebt zitten. Dat vind ik juist een pluspunt. Je hebt er inderdaad al een hoop aan veranderd zie ik. Echt heel erg mooi gedaan! Je hebt zelfs de zijpanelen van je deuren opnieuw laten bekleden zie ik. Echt goed gelet op de details! (nieuwe versnellingspook, cleane bumper etc).

Nog meer plannen voor de toekomst?

Ik ga nog wat chromen accenten aanbrengen, motorkaplifters ipv van motorkapsteun. Ook wordt er isofix ingebouwd zodat er een autostoeltje in kan. In de kofferbak komt er een subwoofer met versterker.
Ooit wil ik andere voorstoelen in hebben, maar weet nog niet welke.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!