Goedkope uitbereiding polo 9N3

Hallo allemaal,


Ik ben op zoek naar goedkope uitbereidingen voor mijn polo.

Ik bedoel dan in de richting van aliexpress en eBay.

Graag hoor ik van jullie wat leuke aanpassingen zijn voor de auto.

Linkjes zijn welkom :)



Groeten,
Leon
9N3
 

Bijlagen

  • IMG_0049.JPG
    IMG_0049.JPG
    670.2 KB · Weergaven: 15
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
Ik heb zelf:

- RGB interieur led verlichting €8,-
- Xenon set 8000k €15,- werkt al 1 maand, geen verblinding van andere weggebruikers. Ben ook vaak politie's tegen gekomen en die reageren er ook niet op.
- 2xUSB (1 +1,5a) + 12v geinstalleerd in het muurtje van je middenconsole achter het sigarettenbakje
- Luchtverfrissert-mega-pack met 20 navullingen.

Om zo maar even een beeld te geven.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Ik heb zelf:

- RGB interieur led verlichting €8,-
- Xenon set 8000k €15,- werkt al 1 maand, geen verblinding van andere weggebruikers. Ben ook vaak politie's tegen gekomen en die reageren er ook niet op.
- 2xUSB (1 +1,5a) + 12v geinstalleerd in het muurtje van je middenconsole achter het sigarettenbakje
- Luchtverfrissert-mega-pack met 20 navullingen.

Om zo maar even een beeld te geven.
Heb je ook foto's van hoe je het hebt gemaakt?
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
Van alles eigelijk wel, ben benieuwd hoe het eruit ziet!

Ahh geen probleem, ik heb nu geen foto's die zal ik maken als het wat donkerder is, dan komen de lichten mooier uit. Hier kan je een setje interieur verlichting kopen iig. https://www.wish.com/c/57ea41f9b97d396942ff49fd het lijkt troep, maar tot nu toe werkt alles wat ik daar bestel. En zo niet krijg ik binnen 1 dag t.a.t. mijn geld terug.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Ahh geen probleem, ik heb nu geen foto's die zal ik maken als het wat donkerder is, dan komen de lichten mooier uit. Hier kan je een setje interieur verlichting kopen iig. https://www.wish.com/c/57ea41f9b97d396942ff49fd het lijkt troep, maar tot nu toe werkt alles wat ik daar bestel. En zo niet krijg ik binnen 1 dag t.a.t. mijn geld terug.
Heb je ook een foto van hoe je hem aangesloten hebt? Ziet er mooi uit in de auto maar het is voor mij echt een afknapper als dat gewoon bij de sigarettenaansteker ingang gaat...
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!