Gezocht, Veren van het sportonderstel 6R

Heeft er iemand een setje veren van het sportonderstel liggen toevallig die ik kan overnemen ?
Of weet iemand wat de prijs is van zo'n setje nieuw, dat kan ook natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
in principe was de wegligging wel goed hoor met het onderstel, kon er best lekkere bochten mee nemen. voor de verlaging moet je het alleen niet doen! dan kan je idd beter voor een ander verenset gaan om dat grote gat bij het achterwiel te dichten als je dat op uit bent
 
Ik ben toch een beetje bang dat met een set verlagingsveren de polo iets te laag komt te liggen aan de voorkant waardoor ik niet meer vlot over drempels kan.

Daarom dacht ik aan een setje sportveren -15mm of is dit echt te minimaal verschil ?
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
aan de voorkant vond ik het wel mooi staan, achter zit je echt nog steeds met een groot gat. Zelfs met een schroefset kan je nog best drempels nemen heb ik gemerkt :)

zo zag het er bij mij uit met 17" en sportonderstel, oordeel zelf :)
[resize=600:4zi5qz0z]http://img543.imageshack.us/img543/7451/imag0134q.jpg[/resize:4zi5qz0z]
 
Bij bijvoorbeeld een setje Eibach veren heb je verschillende types ivm het gewicht.
De vooras zijn andere veren voor een 1,6 tdi als voor een 1.4i, iets zwaarder.

Weet iemand of er bij een set originele sportveren ook verschil is tussen bijvoorbeeld een 1.6tdi of een 1.4i ?

Geen idee of iemand etk heeft ofzoiets voor volkswagen.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!