Gezocht: Trendline/easyline grill

Ik ben opzoek naar een trendline/easyline grill dus die zonder chrome bies, eventueel te ruil tegen een highline grill of een aannemelijke prijs!

Mike.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
ik zal kijken of ik nog een trendline grill heb liggen.
Ik heb nog een vraag , jij hebt ook een 90pk tdi maar dan met automaat. Wat zijn jouw ervaringen met de automaat, verbruik , onderhoud etc.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Ga je mij nadoen ? (geintje), ik heb alle matzwarte delen van mijn Polo 6R Highline glanzend zwart laten spuiten, het onderscheid zich wel van de " gewone" Highline. Het kostte wel wat, maar dan heb je ook iets moois.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
ik zal kijken of ik nog een trendline grill heb liggen.
Ik heb nog een vraag , jij hebt ook een 90pk tdi maar dan met automaat. Wat zijn jouw ervaringen met de automaat, verbruik , onderhoud etc.
De DSG7 is de dq200, een mindere bak vergeleken met de dq250 dus de dsg6 in de gtd bijvoorbeeld, je voelt hem iets meer schakelen simpelweg omdat er geen olie tussen zit. Ik rijd 700-750km met een tank! Onderhoud voor deze dsg is niet nodig naar mijn weten, dit omdat het dezelfde olie gebruikt als die in de handgeschakelde bakken zit. Kortom, fijn als als je niet wil schakelen maar zou als het mogelijk is wel ooit een dsg6 swap willen doen :)

Ps: de dq200 is eigenlijk ook niet te tunen door deze versnellingsbak, ik heb contact gehad met darksidedevelopments en die zeiden tegen mij dat de motoren perfect te tunen zijn alleen niet met deze dsq bak.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!