Gezocht lampunits voetverlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansstaal

Bekend lid
978
288
80
Ik ben opzoek naar 2 stuks voet verlichtingslampjes/units voor mijn blue GT. Voor dat ik ze elders ga bestellen ff kijken of er nog forummers zijn die nog een setje hebben liggen, de bekabeling heb ik niet nodig die maak ik zelf. het is nl voor de voetverlichting achter die ik wil creëren, niet origineel maar toch haha ik hoor het wel

gr. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ik heb ze inmiddels besteld via de reguliere weg. ik moet nog iets bedenken voor de plaats alhoewel ik wel denk een plekje gevonden te hebben zonder dat ze worden kapot getrapt als er iemand achter in zit, gaat zitten of uitstapt. zal het hier wel posten altijd wel weer leuk.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!