Gezocht Bluetooth Adapter (die met de 2 knopjes)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Aangezien ik een Polo BM met telefoonvoorbereiding krijg en incl. software update op de RNS310 , zoek ik nog een bluetooth telefoonadapter.

Mocht er iemand zijn die deze over heeft, dan kan hij met mij contact opnemen.


MVG.
 
Hallo Importfries,
ik krijg begin mei mijn Polo BM met executive plus pakket. Heb mij door de dealer laten vertellen dat er geen adapter meer nodig is voor modellen geleverd in 2011, de touch adapter niet maar dus ook niet de eenvoudige adapter. De bluetooth zit nu ergens anders in verwerkt blijkbaar en door de sofwareupdate zijn die adapters overbodig. Wel krijg je een bult op je dashboard waar je een telefoonspecifieke houder in kan steken waardoor je je telefoon kunt opladen. Hoeft overigens niet, hij kan ook in je jaszak blijven steken en dan zou het ook moeten functioneren. Wellicht dat iemand die zijn Polo pas heeft gekregen dit kan bevestigen, Hen6ri bijvoorbeeld? Heb hem de vraag ook even gesteld in zijn eigen topic.
Gr. Etienne
 
Hoi Etienne,

Ik dacht te hebben begrepen dat door de software update een bluetooth Touch adapter niet meer noodzakelijk was, maar nog wel een "gewone" bluetooth adapter.

Misschien dat iemand ons dit kan verduidelijken?

Groetjes
 
Klopt, vanaf week 45-2010 zou dit zo zijn inderdaad, dat had ik ook begrepen. De dealer vertelde mij echter dat auto's geleverd in 2011 helemaal geen adapter meer nodig hebben. Erg duidelijk is het in ieder geval niet. Maar ff wachten op een reactie van iemand met een pas afgeleverde auto, dat weten we zeker hoe het zit.
 
Hen6ri heeft gereageerd in zijn topic, hij heeft geen adapter. Zijn telefoon werkt echter ook nog niet. Dit zou met Vagcom wel geregeld kunnen worden blijkbaar maar dat moet de dealer dus doen. Dus ff goed navragen bij levering hoe het nu precies zit.
 
mijn dealer wist mij te melden dat ik toch nog de bluetooth adapter a 166 euro dien te gebruiken. Dus dat ga ik denk ik ook maar doen (die telefoonvoorbereiding zit er immers niet voor niks ;) )

Nu zijn die adapters ook op MP te koop voor een vriendelijke prijs.. alleen is mijn vraag..

Zijn de adapters van voor de software update van de RNS310 anders dan die van nu of moet het geen verschil maken??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!