gewicht en de kostprijs van vw detriots velgen???

gezien de dikke metalen spaken denk ik dat ze wel behoorlijk zwaarder zijn dan een velg met dunne spaken, en de grotere velgmaat helpt ook niet bij dit model helaas.. maar ach wie mooi wil zijn.. ;)
 
17 en 18 is goed te doen en je komt wel goed van de plek ;)
anders kun je ook geen bootschapen in de auto doen of met 5man in de auto (hahaha) ;)
ik zelf heb er 18 inch onder plus zelf 100kg plus en ik kom goed weg met de polo

groeten ger
 
Lol, die paar extra kilo merk je echt niet hoor. Hoe kun je anders personen vervoeren?

Het zijn tevens misschien wel brede spaken maar wel dun. Denk niet dat ze heel veel meer wegen dan de velgen die je nu hebt.
 
dunne spaken zijn ook dun ;) oke het zal natuurlijk niet zo zijn dat ie niet meer van zijn plek komt, maar laten we zeggen +4 kilo per velg tegenover een lichtgewicht? das toch 16 kilo totaal en alle beetjes helpen :)

wat MajinBuu zegt, de prijs speelt natuurlijk ook een rol, en detroits zijn gewoon vet :cool:

bedoelde mijn vorige post niet om af te schrikken hoor!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!