GEWELDIGE Bluetooth aftermarket oplossing

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
DB9CFE05-C2B8-4A97-B6ED-45A8ABA30230.jpeg Hallo leden,

Net zoals veel Polo rijders heb ik nog zo’n oude radio erin zitten, een RCD310 gok ik. Deze heeft geen bluetooth module en dus is AUX een must. Helaas heeft Apple 1 gaatje ipv 2 gaatjes ;) dus laden en muziek luisteren gaat niet...

Nu heb ik laatst een tip gekregen van een gozer op de meeting in Meern over een MDI bluetooth stekkertje voor in je dashboard van Ali. (Bedankt gozer met de BlueGT stoelen in zwarte Polo?)

Ik deel dit dus met jullie omdat het naar behoren werkt, en ik super -maar dan ook super- blij ben met deze goedkope maar zeer goede aftermarket oplossing!!! De geluidskwaliteit is precies hetzelfde gebleven.

Hier de link:
€ 15,80 47% Off | AtoCoto AMI MDI MMI Interface Bluetooth Module AUX Ontvanger Kabel Adapter voor Audi VW Radio Stereo Auto Draadloze A2DP Audio input
https://s.click.aliexpress.com/e/4X4AZrE

Gr Jay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!