Gestolen: 92-RPR-2

Helaas was ik dit weekend aan de beurt.
Vrijdag avond neergezet, vannochtend wilde ik instappen, maar helaas was mijn auto weg.
Tussen vrijdag avond 22.20 en maandag ochtend 7:30 in Rijswijk ZH.

Polo 1.4 Comfortline 2011 5 deurs
Pepper gray
Armsteun
16" Portagos antaciet
Navigatie Zenec NC2010
Trekhaak

Zie je hem rijden staan, bel aub de politie.
image.jpeg
 
Sterkte, wat is dat balen.
Toevallig zag ik er deze week een filmpje over, op WISO op het Duitse ZDF. Daar staat iemand met een apparaat bij allemaal auto's die even daarvoor door de eigenaars zijn afgesloten en hij rijdt er zo mee weg nadat ze gewoon opengegaan zijn door het signaal dat hij geeft.
Maar dat waren allemaal auto's met keyless entry en dus die kunnen zonder sleutel gestart worden. Die moet je gewoon bij je in de auto hebben. Onze Polo moet met een sleutel gestart worden maar het startsignaal lijkt ook op keylessstarten, althans bij de Bluemotion. Ik hoef de sleutel maar even om te draaien en kan hem loslaten, dan gaat hij voorgloeien en start hij. Bij gewone diesels die ik ken, moet je de sleutel vasthouden tot de motor loopt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
Nog steeds jammer dat er altijd mensen zijn die NIET voor hun spullen willen werken , dus laat je het jatten van iemand die zich wel 3 slagen in de Ronte werkt. Probleem opgelost tja voor die luie Tering lijers wel ( sorry voor taalgebruik )
Ps: succes kerel
Hoop dat je er goed vanaf komt.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Helaas was ik dit weekend aan de beurt.
Vrijdag avond neergezet, vannochtend wilde ik instappen, maar helaas was mijn auto weg.
Tussen vrijdag avond 22.20 en maandag ochtend 7:30 in Rijswijk ZH.

Polo 1.4 Comfortline 2011 5 deurs
Pepper gray
Armsteun
16" Portagos antaciet
Navigatie Zenec NC2010
Trekhaak

Zie je hem rijden staan, bel aub de politie.
image.jpeg
@SanderH Hoe is het afgelopen?
 
Helaasnooit meer wat van gehoord.
Ook bij de RDW staat de auto nog als gestolen.

In plaats van het verdriet wegdrinken, heb ik mijzelf verwend met een mooie BMW 1 serie uit 2011 met alles er op wat je maar kunt wensen :)
Maar hoe is het verzekeringstechnisch afgelopen? Beetje redelijk?
 
  • Leuk
Waarderingen: Muratti
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!