Gespot: Volkswagen Polo 9N3 GTI (Cup Edition)

Re: Gespot: Volkswagen Polo 9N3 GTI Cup Edition

Even die vervelende auteursrechtenbeveiliging omzeild:

front.jpg


threequartersrear.jpg


interiour.jpg


rear.jpg


seating.jpg
 
Re: Gespot: Volkswagen Polo 9N3 GTI Cup Edition

Over de CUP Edition wat een "vieze" auto(en dan bedoel ik niet een kwestie van wassen) stond lange tijd zonder schade te koop op Marktplaats, volgens mij kreeg de verkoper hem toen al niet weg. Nu met een opgereden achterscherm (staat hier niet op de foto maar eerder op Mp wel), opgereden binnenscherm en kapotte achterplaat plus a-klep en bumper wordt het nooit meer een "echte" auto zal wel het beun circuit in verdwijnen om daar voor 2 stuivers te worden opgeknapt en vervolgens bij een of ander handelaartje terechtkomen die hem aan een argeloos iemand verkoopt die alleen de wielen en het achteraf ingebouwde leer ziet................ Over een jaar over 2 a 3 klapt de plamuur overal vanaf en kruipt de roest overal onder vandaan en verkoopt die persoon hem dan weer of zoiets....
 
Re: Gespot: Volkswagen Polo 9N3 GTI Cup Edition

Sterker nog ik zie nu dat het om een gewone GTI gaat die naar een Cup Edition is omgebouwd. Op Marktplaats haalde hij vaak zijn kenteken weg (maakte hem onzichtbaar) maar nu is deze wel zichtbaar en blijkt volgende RDW dat het om een GTI gaat.

Heb hem wel eens gemaild puur voor intresse waarom er GTI siderskirts onder zaten in plaats van Cup Edition skirts. Zijn antwoord was toen dat hij dat mooier vond.
 
Re: Gespot: Volkswagen Polo 9N3 GTI Cup Edition

Maik zei:
Sterker nog ik zie nu dat het om een gewone GTI gaat die naar een Cup Edition is omgebouwd. Op Marktplaats haalde hij vaak zijn kenteken weg (maakte hem onzichtbaar) maar nu is deze wel zichtbaar en blijkt volgende RDW dat het om een GTI gaat
Weet je zeker dat afgeleide edities van een hoofdtype, in dit geval de GTI, wel als zodanig een aparte typevermelding krijgen op RDW?

Anders is het niet vreemd dat ie als GTI staat vermeld.
 
Het is een gewone GTI omdat de GTI cup edition als vermogen 132KW (180PK) op kenteken heeft deze auto staat bij de RDW als 110KW (150PK) op kenteken een gewone GTI dus, nog iets anders de CUP edition was pas leverbaar vanaf kalenderjaar 2007 (net even opgezocht).

Hij heeft ook maar een half kenteken zie ik net wacht op keuren JA staat er betekend dat hij eerst langs de RDW moet voor hij weer de weg op mag. Het ding is gewoon duur voor een gewone GTI met flinke achterschade en (vaag??) importverleden er zat ipv van rond de 7000 euro bpm nog maar +/-2700 bpm op na een jaar klinkt als ingevoerd met schade en tegenbewijsrapport (gebeurd vaker bij oude schade auto's)

Historie Datum eerste toelating 09-06-2006
Datum aanvang laatste tenaamstelling 14-01-2011
Datum eerste afgifte Nederland 08-11-2007
Wacht op keuren Ja
Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 14-01-2011
BPM € 2798
WAM verzekerd geregistreerd Nee
 
haha grappig dat hier een topic voor open is want ik ben weze kijken naar deze auto en geloof me het is de moeite niet waard!! onderhouds boekje is niet bijgehouden! kilometerstand vertrouwde ik niet na een aantal vragen te stellen en de auto moet bijna helemaal gespoten worden. de schade is meer dan wat je op de foto ziet. het gaat hier om een GTI geen originele cup. en het is idd wat chris zegt;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!