Geschakelde plus welke pak ik??

Vandaag bezig geweest mijn Nokia carkit in te bouwen. Nokia werkt niet met iso connenctors maar een gewone kabelboom met 4 draden. De mute, - min en plus continu zijn simpel. Maar als bij andere vw's is de geschakelde plus ff lastiger. Bij mijn golf v was de zekeringkast makkelijk te bereiken en er een gechakelde plus uit te pikken.

Bij de polo 6r zit de zekeringkast lastiger weggewerkt. ik heb hem er uit liggen maar weet niet welke optie te pakken om de kabel in te prikken. Er loopt ook nog eens een hele kabelboom over de zekering aansluitingen dus komt er extra lastig bij.

Wie heeft er een idee en kan helpen, berichten met foto extra welkom!!!

Thanks
 
Heey, eitje man ;)

Als je je zekeringcentrale even die 2 torx eruit draait dan kan je m wat naar achter duwen en dan omlaag.

Kap eraf. En de dikke zwarte is +15 (contact) en de dikke rode is +30 (constant)
Meestal zijn er wel een paar plaatsjes vrij en kun je je kabel van de carkit zo bijsteken en dus alles netjes afgezekerd orgineel.
 
Hey Bas,

Ja de kast heb ik er al uit liggen. De dikke kabels zie ik inderdaad lopen nadat ik de kap eraf heb. Aan de dikke kabel zitten goudkleurige strips met daaraan volgens mij de contacten die naar de zekering houders gaan. Pffft veel gelul om ff uit te leggen!! Maar nu de vraag hoe een draad aan te pikken aan die kabel en in een zekering uitsparing proppen.
 
Echt?! Dat is het enige dat ik nu net niet heb man. Ik moe(s)t daarom wachten tot morgen om een stekkertje te halen. Opzich best een plan en ook very kind Big Grin Als je het goed vind kan ik best die kant ff opkomen dan kan ik het vandaag afmaken, ik heb de onderdelen er al in zitten moet alleen de bedrading nog ff aanpikken. Ik zou wel graag gebruik maken van je aanbieding!

Groetjes,

Robert
 
Bas bedankt voor de hulp man. Was gezellig tijdens de mini meeting ;)
Had alleen iets geks. Na het aansluiten bleef de eerste keer de kit branden en kreeg hem met geen mogelijkheid uit. Min van de carkit losgehaald aangesloten en nu schakeld hij gewoon mee aan en uit. Das vaag of nie?

Polootje zei:
En?? Is het allemaal gelukt? ;) :oops:

Ja super hij werkt prima. Kachelbehuizing enzo weer op de plek. Nu van de week op naar de zwart/witte rcd!

Thanks for de interesse polootje!

Robert
 
Hey Bas,

Ja zeker waar je allemaal niet goed voor bent! Waarschijnlijk de velgen pleitos en de carkit gefixt. Ik snap er ook niks van wat dat nou was. Terwijl het toch een geschakeld plus is :? :? :? Maarrrr hij doet ut, thanks man! En als ik kom komt mister chillbill mee! Denk wel dat ik ff die kant op kom hoor!

Groeten!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!