Gervdv :: 2013 Volkswagen Polo

Ik heb nu 143 pk en 310 nm. Rijdt een stuk soepeler. En Broodplank; Dat zijn inderdaad mijn winterwielen. Ik vind ze echter zo mooi dat ik erover denk om ook voor de zomerbanden een extra setje aan te schaffen. Verder nog niet veel plannen. Eerst maar eens genieten van de 143 pk onderweg naar de sneeuw in Oostenrijk.
 
Welkom GervdV! Je bent al lekker bezig met het naar je persoonlijke smaak aanpassen van je Polo, zie ik. Leuk! Big Grin Verder nog plannen?
Hoe bevalt de Kenwood radio/navi? Klinkt als een interessant apparaat! Toevallig ook vergeleken met een Zenec?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Verder nog niet veel plannen deMercer. Eerst maar eens op de lange latten in Oostenrijk. Ik twijfel nog wel over Xenon. Ik heb altijd Passat gereden en die hadden Xenon. Dat vind ik heel fijn licht. Er zijn echter een aantal mogelijkheden die ik overweeg.
De Kenwood bevalt erg goed. In de Passat had ik de voorganger (DNX520VBT) en hiermee had ik niet alleen goede ervaringen. De DNX521VBT is echter een stuk beter. Het heeft wel een drietal maanden geduurd voordat deze keus tot stand was gekomen. Daarbij zijn echt alle mogelijkheden de revue gepasseerd. De kwaliteit heeft het bij mijn beslissing uiteindelijk gewonnen.

Voor alle andere forumleden; Na de tuning rijdt de Polo heel aangenaam.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!