Voorstellen Gerrubun (AW uit 2018, 1.0 TSI DSG R-Line)

Hi all,

Thanks for having me! Tweede week van februari verwacht ik mijn eerste Polo. Een zilvergrijze AW R-Line uit 2018.
Na een paar jaar lease nu weer een eigen bezit. En dus ook weer meer mogelijkheden om er iets mee te mogen doen.
Past wel goed bij de midlife ;)

In verleden zeer fanatiek Starlet rijder geweest. Twee gehad en m.b.v. de club zelf weer opgebouwd met oa. S-onderdelen!
Daarnaast de Bora als lease gereden. Was een 1.6 Comfortline. Degelijk en basic. Toen wel voorkeur voor Volkswagen gekregen.
Tijdje Ford Focus (1.8 TDDI) gereden en ook daar actief clublid geweest. Geleerd wat een EGR is en wat detailling kan doen.
Na wat kleine omzwervingen (waaronder Golf VI 2.0 TDI, wat super was!) 5 jaar lang een 5008 (2017-) als lease gereden. Die ging eruit.

En met de ervaring van Volkswagen (Bora, Golf en Polo) ging ik zoek naar een Polo. En gevonden!
Wordt gebruikt als daily voor woon-werk (+- 500km/week), als taxi voor de kids, vakanties, enz. Zo snel als ik de auto heb deel ik foto's. De 1.0 heeft met z'n 115pk nu 100.000 gereden en APK komt eraan. Dus alvast aangemeld om op te warmen en eens te kijken naar jullie ervaringen.

Ik hoop tips&tricks te vinden die ertoe doen en inspiratie te krijgen voor goed onderhoud en wellicht wat leuke mods.
En natuurlijk zal ik delen wat ik kan. Maar vooralsnog loop ik in kennis flink achter op deze community. Ik ga me lekker inlezen....

Tot snel!
Gerrubun (Gelderland)
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Het was even radiostilte, want de polo heb ik niet gekregen omdat het oplichting bleek te zijn :confused:
Zojuist een 6C uit 2012 gekocht. Eind volgende week kan ik hem ophalen Big Grin.

Ik zal mijn profiel bijstellen. En dus nu lekker zoeken naar Tips&Tricks en mijn ervaringen delen!
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!