Gerrit-18T :: 2008 Volkswagen Polo

Ja heb er nog plannen mee eerst de schroefset iets lager zetten voor en achter. Na de tuner om de polo uit te laten lezen om te kijken of ze al gechipt is. Houd een scirocco r bij tot 200 met gemak dit was wel op de winterbanden en die mogen niet harder dan 180 Big Grin . Auto niet getuned dan gaat er een andere chip in.
 
VW  Polo GTI  1.8 20V Turbo 
Vandaag maar eens naar de tuner welke bij mij in het dorp geweest met de vraag of hij de polo kon uit lezen. Daar is uit gekomen met de log hij gemaakt heeft met vcds dat de polo getuned is Turbo druk zat rond de 1 bar en 280 tot 300nm. Vermogen zou volgens de man rond de 190 pk zijn als ik het echt wou weten moest hij hem een keer op de bank zetten. Maar ga eerst effe sparen voor een downpipe en racekat incl software op maat. Alleen nu gegevens achter halen van de eerste eigenaar want ik wil weten wie de polo heeft gechipt
 
VW  Polo GTI  1.8 20V Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!