Gekraak tijden het rijden

Sinds januari in het bezit van een Polo BlueGT en sinds 2 weken hebben we last van gekraak tijden het rijden. Dit valt vooral op bij een weg met klinkers en zelfs bij bochten optrekken/afremmen.
Dit geluid was hiervoor niet aanwezig, ik heb goed geluisterd waar het vandaan komt en volgens mij heeft het te maken met de deurrubbers. Is dit normaal of kan ik hiermee terug gaan naar de dealer.

Ik heb een filmpje gemaakt waar je het gekraak ook kunt horen als ik tegen de deur druk terwijl deze dicht is, het gekraak is helaas zachter op het filmpje dan in het echt.

Polo123 - YouTube
 
Komt vaker voor bij VW zie diverse forums , heb het zelf gehad met mijn vorige golf 6 , zijn de deur rubbers en de viltrand aan bovenzijde van de deur die tegen het metaal van de deur stijl komt en dat hoor je dan kraken is een heel irritant geluid , dealer behandeld dat met krytox en dan is het veelal opgelost.
 
ik had een soortgelijk geluid,dealer kon niets vinden,en heeft de auto bij pon aangeboden.

3 weken auto kwijt,maar kwam terug ,zonder het geluid,bleek de bak steun te zijn.
 
Nah komt echt bij de deuren weg.
Weet je al wat het is? Ik heb sinds vandaag ook een licht krakend geluid dat lijkt te komen van mijn middenstijl (danwel sluiting voor/achterdeur op de stijl)... Het is nog niet zo hard als in het filmpje maar klinkt wel hetzelfde...
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Donatello ,

Al bij VW dealer geweest voor behandeling van de deurrubbers en viltrande bovenzijde met krytox want zoals ik al schreef in maart is bekende klacht bij golf6 en polo v 6r , is het ook als je tegen de deur drukt bij de rubbers vanaf de buitenzijde want als je hetzelfde ?
Ik had hetzelfde probleem met mijn vorige golf 6 , echt irritant was dat geluid maar gelukkig na 2 behandelingen door de VW dealer met krytox opgelost .
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!