Gekraak dashboard/middenconsole

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Kraakt bij jullie ook het plastic gedeelte rondom je infotaiment scherm en het middenconsole (rondom je opbergvak/usb-poorten) als je de plastic randen beetje indrukt met je vingers?
Als ik over een klinker weg rijd dan hoor je dit wel goed maar misschien komt het door het warme weer dat e.e.a. beetje is uitgezet.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb het zelfde als ik door de bocht mijn been een beetje tegen het midden console druk aan de zijkant. Super irritant.
Heb het ook met uitstappen bij de deur echt zo een plastic gekraak bij het open doen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk (VAGtechniek 135pk) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
bij mij is dit nog niet opgevallen of voorgekomen. gelukkig want is idd super irritant.
kan idd wel te maken hebben met heel warm weer en uitzetten van de onderdelen maar dit zou eigenlijk niet mogen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ja zoals ik al aangaf als je het plastic al beetje indrukt kraakt het al. Heb van de week grote beurt zal het doorgeven. En zal in de showroom in andere Polo testen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja zoals ik al aangaf als je het plastic al beetje indrukt kraakt het al. Heb van de week grote beurt zal het doorgeven. En zal in de showroom in andere Polo testen.
Laat even weten of ze bij de dealer er iets aan kunnen doen. Ik moet binnenkort ook voor een grote beurt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk (VAGtechniek 135pk) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Nee, bij mij niet opgevallen.
Wel een rammelend handremknopje, lijkt net of het uit het dashboard komt, of uit het dasboardkasje, of van de rechterdeur........ en na een 1 uur zoeken was het dus het handremknopje :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Vanochtend mij auto afgegeven voor groot onderhoud. En gelijk 3 Polo's getest in de showroom, en daar hoor je het gekraak ook als het plastic een beetje indrukt maar wel stukken minder dan bij mij het geval is..
Volgens de verkoper heeft dit denkt hij te maken dat de Polo's bij hun in de gekoelde showroom/schaduw staan en niet/minder uitzetten.

Ze gaan er naar kijken dus ben bnwd en anders misschien WD 40 idd :) volgens mij is Silliconen spray denk ik beter, geeft minder rommel dan WD-40, daar blijft nog wel vuil en stof in plakken. Heb laatst wel mijn deurrubbers met silliconenspray ingevet €2 bus bij de Action.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robgti
Auto opgehaald, monteur viel het ook op maar zei het is de kwaliteit van het materiaal en hij heeft alles los gehaald gesmeerd het is wel stuk minder geworden maar als ik het plastic rond het middenconsole indruk hoor je het gekraak nog wel. Vermoedelijk door de warmte dat het uitzet en tegen andere delen beweegt en kraakt.

Kleine update, het lijkt er op dat het gekraak van het plastic rondom mijn middenconsole definitief weg is, de volgende dag reed ik een aantal keren over de klinkerweg in mijn straat en ik hoorde geen gekraak meer.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!