Geen schuifladen onder BlueGT

Onder de stoelen van de BlueGT zouden, in tegenstelling wat er in de standaard optielijst staat, geen schuifladen zitten.
Is er iemand die al gekeken heeft of je onder de stoelen in de BlueGT lades kan zetten? Mijn polo BlueGT is nog niet geleverd (week 11-12) maar ik steek mijn voelhorens eens uit. Misschien weet iemand of het kan en wat de bestelnummers van de onderdelen zijn?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Zoals al eerder in een andere posting aangegeven, zijn de kosten per stoel bijna 60 euro (met een verouderde prijslijst).stoellade POLO.jpg

N 909 187 01 innensechsrund-blechschraube 4X12
6Q0 881 203 glijstuk
6Q0 882 600 9B9 geleidingsframe satijnzwart
6R0 881 098 A 82V afdekking titanschwarz rechts PR-QN0+3L2​
6R0 882 602 C 82V lade titanschwarz​
 
Stomste is dat het wel in de prijslijst staat dat het erin zit! :(

Als je ze niet echt mist is er niet veel aan de hand maar ik denk toch dat ik de dealer er op aanspreek. ik gebruik namelijk veel de lade's om spullen uit het zicht te laten. Ik woon namelijk in de regio Den Haag en daar kunnen ze niet van andermans spullen afblijven ze kunnen nog geen kokend lood hier laten liggen.:-(
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Ik heb dan wel geen BlueGT maar een 1.2 TSI BMT. Deze had ik besteld met de in de accessoirelijst staande laden onder de stoelen. Ik kreeg een telefoontje van de dealer dat mijn BMT daar niet mee geleverd kon worden. De afspraak was dat bij binnenkomst zou worden gekeken of de laden alsnog aangebracht konden worden. Ik heb met de dealer meegekeken: bij een 1.2 TSI BMT zit er een stuk elektronica onder de bestuurdersstoel waardoor een lade daar niet onder past.
Achteraf heb ik geen laden nodig: in de middenarmsteun gaat heel veel, zo ook in de portiervakken. En met een enorm grote doos met reserve lampen en zekeringen is het dashboardkastje ook nog lang niet vol.
 
In mijn blue gt zitten ook geen la's heb de dealer gevraagd hoe we dit gaan oplossen,net zoals de voetverlichting.
het staat in de folder dat het er in moet zitten dus wil ik het ook hebben dus ik wacht op antwoord van de dealer,zodra ik wat hoor laat ik het je zeker weten.
 
In mijn blue gt zitten ook geen la's heb de dealer gevraagd hoe we dit gaan oplossen,net zoals de voetverlichting.
het staat in de folder dat het er in moet zitten dus wil ik het ook hebben dus ik wacht op antwoord van de dealer,zodra ik wat hoor laat ik het je zeker weten.

Op diezelfde folder staan kleine letters met "prijs en drukfouten voorbehouden" of iets in die context
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!