geen comfort sluiting meer op gti 2012 model !!!!

marco zei:
PRIdEVisions zei:
marco zei:
in mijn instructie boekje omschrijven ze hoe het werkt dat is het rare ervan ,ben er echt ziek van,

ben nu met de dealer in conklaaf ze willen 75 euro vergoeden daar zit ik niet echt op te wachten ik wil comfort sluitng en voet verlichting :twisted:


Niet accepteren, die optie werkt en blijft werken op alle auto's !!! laat je niet om de tuin leiden met die zogezegde nieuwe boordcomputer ! als je elektrische ruiten hebt heb je die optie gewoon ook ! ongeacht of het 2012, 2013, 2014 is, anders zouden ze wel een stap achteruit doen ipv voorruit !


dit leek mij dus ook het geval ik had een golf twee uit 90 zelfs die had het vandaar het zijn gewoon vuile boeven ik heb geen goed woord meer voor ze over bij de dealer koop er ook nooit geen auto meer

dat is bij ingebouwd dan.. want bij mijn weten heeft een golf 2 standaard geen elektrische ruiten Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!