Gebruikers ervaring D3S xenon lampen gezocht !!!

Zoals sommige van jullie wel gelezen zal hebben, was ik bezig mijn OEM xenon te veranderen naar 6000K.
Dit nadat ik xenon in de mistlampen heb laten monteren 6000K
Nu blijkt na heel veel gegoogeld te hebben, er zijn geen goede D3S lampen te verkrijgen in 6000K.
Wat er dus verkocht wordt, zijn dus imitaties van Osram en Philps 4300K...

:shock: Shit :shock: Krijg ik net de volgende mail, van mijn xenon dealer.
Waardoor ik heb besloten, dit project voorlopig af te blazen, gloeiende, gloeiende
_bad_idea__by_ChaosEmeraldHunter-1.gif


Hallo,

Ik heb het even geinformeerd, deze lampen moeten uit belgie komen en garantie willen ze niet verlenen.
Dus ik kan er ook helaas geen garantie op geven.
Ook bestaat er een kans dat de orginele ballasten stuk kunnen gaan, dit gebeurd weleens bij mercedes.
En ze hebben nog geen ervaring met de vw en audi, of het ook kan gebeuren, ook dit is eigen risico.
De kleur moet overeenkomen met de mistlichten van 6000k.
Denk er over na en laat me maar weten.

Ik denk 't niet, maar zijn er hier ook mensen op het forum die wel deze lampen hebben gewisseld voor imitatie?
Enne, hoeveel euries zullen de orginele ballasten kosten?

(Niet dat ik erover nadenk om imitatie te gaan gebruiken, kan altijd nog de mistlampen veranderen naar 4300K)

Run_Out_Of_Idea_by_KinnisonArc-1.gif
 
Na een goede nachtrust heb ik besloten, dat gaat nu ook gebeuren Bas, mistlampen worden nu 4300K.
Gaat de orginele ballasten maar niet op het spel zetten.

Jammer dat ik nu een 6000K lampen over heb...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!