Franky's Polo 9n

Hallo,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Franky. Ben al een tijdje actief op andere vw forums, daar zag ik een linkje van deze site dus maar even aangemeld :mrgreen:

Ik rijd nu bijna 3 jaar een polo 9n 1.4 16v, wat nog steeds goed bevalt!
Dingen die ik veranderd heb:
- Schroefset
- Audi parabool velgen 17"
- Complete audio installatie ( voor sq westrijden bedoeld)

Voor de rest wat kleine dingetjes, ik vind het zo wel prima eigenlijk!
Volgend jaar komt er nog een grote verandering...een andere motor erin :cool:
Momenteel nog druk met me huisje bezig dus dat heeft voorrand natuurlijk!

Paar foto's erbij!
kofferbak-1.jpg


deurpaneel.jpg


tweeterr-1.jpg


img0448p-1.jpg


snc00523u-1.jpg


groetjes Franky
 
Thanks! graag gedaan he,zag de foto's net...staat hem goed!
Ik ben nog aan het zoeken voor dat doosje van de bouten, weet zeker dat het ergens moet liggen haha..komt goed :mrgreen:
 
Bedankt allemaal. Wat betreft de motorplannen...het einigste wat me irriteert is dat hij wat traag is, door de wielen en audio natuurlijk! :mrgreen:

Mijn plan is dan om een 1.8 T uit een audi tt erin te lepelen, het word dan de 180 pk of 225 pk uit de quattro ( met een andere 6 bak omdat de polo geen quattro heeft)
Maar dat is allemaal nog ver weg, ik wil eerst me huis helemaal picobello hebben en dat kost ook centjes :mrgreen:
 
Past makkelijk hoor, in een 9n3 ligt toch ook een 1.8 T (gti versie).
Alleen de blokken van audi zijn wat sterker uitgevoerd, past er zo in!
RDW is geen probleem, zolang het allemaal netjes gebeurt en geen prutserij is...
Kost alleen een paar centen maar goed!

Zie dat jij uit leeuwarden komt? Ik uit sneek... Als je 13 juni naar de VAG meeting in leeuwarden gaat zie je mijne wel staan. Staan wel topics over op vwforum en volksforum.
Is altijd een leuke meeting waar hele mooie wagens staan :shock:
 
Nou dat duurt wel even haha, zowat alles word gesloopt dus...Maar goed dat wil ik eerst voor elkaar hebben, de auto rijd nu ook prima dus het heeft geen haast!
Als het zover is, zal het rond de bouwvak volgend jaar zijn.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!